Friday 6 January 2012

Seminar Pelaburan Emas "Percuma" Januari 2012

Seminggu pertama di tahun baru ini hampir berlalu.Beberapa rakan saya yang sebelum ini "antara"mereka yang beratur di bank untuk mengeluarkan simpanan amanah saham masing2 sudah mula beralih arah kepada simpanan emas.Kebanyakan antara mereka berkata "nyesal aku tak masuk awal2.."..."takpe bro,better late than never.."..itu lah antara nasihat yang boleh saya berikan.

Tu selingan je..

Ok,untuk mereka2 yang masih mencari hala tuju dalam pelaburan emas,di sini ada satu peluang keemasan yang ingin saya beritahu..apakah dia?? Seminar Pelaburan Emas "PERCUMA"..haa,tang percuma yang saya rasa ramai berminat tuh.Bila dan kat mana?Tgk kat bawah ni..


Kalender Seminar EMAS Public Gold bagi Januari 2012 (Rujuk alamat penuh di bawah untuk maklumat lanjut)

Ha..dah dapat? So,apa tunggu lagi..jom kita ramai2 gi dengar ceramah mengenai pelaburan emas yang FOC ni..
Siapa yang patut pergi?
  • Mereka yang baru hendak melabur/membeli emas @ perak sebagai simpanan
  • Mereka yang dah melabur 
  • Mereka yang berminat nak jadi Agen/Dealer Public Gold
  • Mereka yang hendak melabur tetapi tak pasti pelaburan apa yang patut mereka ceburi

Kenapa harus pergi?
  • Ilmu tentang emas yang menyeluruh dalam masa 2-3 jam
  • Disampaikan oleh mereka yang berpengalaman
  • Boleh bertanya 1001 soalan berkenaan emas@perak kepada speaker@dealer2 lain
  • Boleh bertukar2 pandangan dengan rakan2 baru selepas sessi ceramah (biasanya ada sessi TT informal dikedai2 dsb)
  • PERCUMA...lagi sekali..PERCUMA
Sebarang pertanyaan,boleh call@sms saya di 012-2040154.
Kalau ceramah di KL ni (Sunway),boleh pergi sekali..Insya Allah.

Berminat nak jadi Agen/Dealer? Call @ SMS saya dan bagitahu butiran2 seperti dibawah
  • Nama Penuh
  • IC
  • No Tel utk dihubungi
  • Alamat e-mail
  • No Acc (Maybank @ Public Bank) utk tujuan pembayaran komisyen
  • Produk Public Gold (Emas @ Perak)yang ingin dibeli ; boleh campur yang mana jumlah keseluruhan pembelian hendaklah sama@melebihi 20k 

 Alamat Lengkap Cawangan Public Gold Seluruh Malaysia


Cawangan Public Gold Akan Datang


Nota Penting
Seminar Alan Poon bermula jam 2ptg - 4ptg kecuali Melaka & Sunway jam 8mlm-10mlm
Seminar Azizah bermula jam 830mlm - 1030mlm kecuali 16/1/2012 jam 4ptg - 6ptg

Seminar Faizan, Pokli & Syukor semua bermula jam 830mlm - 1030mlm

Jadi,kepada mereka yang berminat ingin menceburi pelaburan emas dan perak fizikal ini..saya galakkan sangat anda semua pergi..as i said before in my first post " Knowledge is power"..fikir-fikirkanlah..

Wallahualam..

Berminat dengan pelaburan emas / perak?
Hubungi saya di 012-2040154 
Email di asyudi.junoh@gmail.com
Dealer Public Gold (PG017578)

No comments:

Post a Comment